вторник, 20 декабря 2011 г.

Самоаналіз уроку української мови




у 6 – А класі, 08.12.11  (дата)
Тема. уроку Урок – мандрівка «Зимова казка»
Місце уроку в системі роботи з української мови.  Морфологія
Мета уроку.
навчальна:  повторити з учнями функції пейзажу в літературних творах; скласти твір - опис природи;
розвивальна: розвивати творчу уяву школярів засобами мистецтва, будити почуття краси навколишнього світу, радість спілкування з ним;
виховна: виховувати любов до рідної землі, бережливе ставлення до природи.
Тип уроку. урок розвитку мовлення, урок підготовки до написання твору.

При проведені уроку дотримувалася загально дидактичних вимог: намагалася визначити оптимальний зміст уроку відповідно до вимог шкільної програми, ураховуючи підготовку учнів; вибрала найбільш раціональні методи, прийоми і засоби навчання, що могли забезпечити пізнавальну активність і творчий розвиток учнів.
Для проведення цього уроку я обрала саме роботу в малих групах. На мою думку, обраний тип і структура уроку відповідають його цілям й завданням. Виходячи з психологічних основ навчання, прагнучи забезпечити активну інтелектуальну роботу учнів на уроці використовувала різні методи, прийоми, добирала різноманітні завдання, вправи, добирала текстовий матеріал, що становить певний інтерес для учнів.
Для досягнення мети я використовувала такі методи навчання: усний виклад( на етапі мотивації діяльності учнів, з метою створення певного настрою), бесіда, вправи (усні, письмові, творчі), робота з наочністю (презентація), лінгвістичний експеримент, лінгвістичне дослідження. Головною метою лінгвістичного експерименту було дослідити яку роль грають засоби увиразнення у художньому тексті і чи треба їх вживати у своєму творі – опису. Прийом створення «асоціативного куща» (якого кольору буває сніг) сприяв збудженню емоціональної активності учнів. Також я використала гру «На увагу», яка допомогла сконцентрувати увагу учнів у кінці уроку.
За допомогою цих методів мені вдалося створити певний настрій, повторити, систематизувати вже пройдений матеріал (типи, стилі мовлення, побудову твору), максимально підготувати учнів до написання твору.
За допомогою технічних засобів навчання мені вдалося підготувати незвичайний урок, що сприяло зацікавленості учнів. Також мета уроку полягала у вихованні бережливого ставлення до природи, обрані завдання сприяло реалізації поставленої мети.
Попри всі труднощі, які виникли на уроці (стосовно дисципліни), урок в цілому відповідав принципу логічності, послідовності.
Рівень мовної і мовленнєвої підготовки – принцип доступності був враховано.


Комментариев нет:

Отправить комментарий