среда, 7 декабря 2011 г.

Урок - мандрівка "Зимова казка")


        От, начебто почався новий тиждень! Навіть не помічаєш, на скільки швидко пролітає практика! Так довго готуєшся до уроку, а він так швидко проходить) Сьогодні я провела урок - мандрівка "Зимова казка". Мета якого підготувати учнів до написання твору - опису.
        Я вибрала форму роботи у малих групах. Для того щоб їм було цікаво, я використовувала презентацію. Наша подорож почалася з півночі Лапландії, потім ми помандрували на нашу батьківщину (з Карпат до Києва і нарешті до Південного Узбережжя Криму). Сподобалося те, що я побачила зацікавленість учнів, всі вони активно відповідали і працювали. Ми обговорили, що всі очікують перед Новим роком - справжню зиму зі снігом. Пейзажі зимової Лапландії, Карпат, Києву і засніжених гір Ай - Петрі допомогли створити певний настрій. Але перш ніж потрапити на вершину гір, тобто красиво, майстерно описати красоту природи, нам треба було пройти декілька станцій. Перша станція «Теоретична». Де ми повторили типи, стилі мовлення і як правильно побудувати твір. Наступна станція - "Майстер слова". Ми звернулись до І. Нечуй - Левицького, до його опису річки Росі зимою. Станція "Перший сніг", ми виявили, якого кольору може бути сніг, за допомогою загадок. Станція "Великі плани" полягало в колективному складанні плану опису природи.
      Загалом я вважаю, що це цікава ідея і всім сподобалось. Але були деякі недоліки. Такі роботи рідко проводиться у класах, адже підготовка займає багато часу! І тому учні не звикли працювати у групах. Були деякі проблеми с дисципліною. Якщо одна група відповідає інші взагалі не слухають. 

3 комментария:

  1. Ідея твоя чи вчителя? Хочеться порадуватися за вас, що ви почали творити. Прицьому, судячи з усього, про справжнє навчання за грою не забули, а очі у учей запалили. Шкодую, що я не бачила.
    Оформіть його як заліковий. І з повним самоаналізом.

    ОтветитьУдалить
  2. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить