пятница, 9 декабря 2011 г.

     У четверг я провела урок з української літератури на тему "Краса людської душі в образі Павлика", головного героя оповідання Спиридона Черкасенка "Маленький горбань".
    Але почну трохи з іншого! Порівняно недавно, в шоклі, між однокласниками трапився інцидент, який призвів до бійки і до того, що класному керівнику довелося викликати батьків до школи на бесіду!
   Урок я вирішала почати з ситуації (між двома однокласниками сталася суперечка, яка переросла в бійку. Подумайте і скажіть, яким чином, на ваш погляд, вирішиться ця проблема) і подала варінти вирішення цієї проблеми. Учні вирішили і навіть посперичалися, який із варіантів є найбільш порядний, а який неприпустимий взагалі. Ця ситуація логічно поєднувалась з ситуацією, яка сталася в оповіданні між Захаркою і Павликом. Також на уроці ми обговорили питання стосовно зовнішній краси і внутрішній душі і порядності. Що є страшнішим: фізична вада чи духовна спотвореність?
      Також, я запропонувала учням два таких завдання: кружечок, який був намальован на дошці треба було перетворити на обличчя, ніс, рот, вуха. Але це треба було зробити із заплющеними очима, а дівчині зав'язать волосся, але однією рукою. Всім сподобалося спостерігати за цим експериментом) Потім учні обмінялися своїми враженнями) Адже такіж почуття були притаманні головному герою!
      У кінці уроку я прочитала статистуки стосовно злочинів, скоєних дітьми, цей факт їх теж здивував!
      І як підсумок учні прекрасили дерево своїми вражененнями і думками.

1 комментарий:

  1. Такі повідомлення завжди цікаві. Добре, щоб ви всі частіше обмінювалися своїми знахідками: і самі переосмисли, і іншим допомогли, наштовхнули на думку.
    У звіті з практики, таких фактів має бути як можна більше (пункт 3.2).
    Тільки, Маринко, помилки ... Вже час цьому приділити увагу (я говорю не про описки, а про помилки лексичні, граматичні, є і орфографічні). Будьте уважніше.

    ОтветитьУдалить