четверг, 1 декабря 2011 г.

Другий тиждень української практики! А що буде далі???

      Не було можливості писати кожен день, тому напишу свої враження, які я отримала за цей тиждень!
     Я вже провела два уроки української мови і два уроки української літератури!
Що можу сказати ... природно, я зрозуміла, що уроки української мови та літератури набагато складніше проводити! Перший урок, на мою думку, пройшли не дуже. Звичайно я трохи засмутилася! Але це нічого. При підготовці до уроку зіткнулася з такими труднощями
(логічні переходи між видами роботи, як краще перейти до того чи іншого виду роботи, так, що б це був не відірваний матеріал, а одне ціле).
Інші два уроки (особливо українська мова) вже пройшли краще! В цілому я була задоволена, як я їх провела. Я вже відчуває контакт з учнями. Вони вже до мене звикають! І це звичайно радуэ!
    Що стосується розкладу! Дуже не зручне! Уроки кожен день! Часу вистачає тільки на підготовку до уроків! Крім цього, поки ні чим не можу зайнятися! Боюся, що диплом почну писати тільки після Нового Року!
     Можу сказати одне точно, що бути вчителем - це талант! І не у кожного він є...

3 комментария:

  1. Талант педагога закладається самою природою у кожному - ви всі майбутні батьки. А от розвинути його у собі - це завдання, що стоїть перед вами. І повірте, усі, кого ви вважаєте педагогами, зробили самі себе, не без сторонньої допомоги. Як правило, у кожного гарного вчителя був свій гарний вчитель, або дуже негарний - це стимулювало зробити все навпаки. То ж думаю, що варто продовжувати цей талант у собі шукати і культивувати.

    ОтветитьУдалить
  2. так, Марина, нажаль конспект забирає дуже багато часу. Бо спочатку потрібно ознайомитися із теорію, якщо мова, то попрацювати із соціокультурною темою: підібрати вправу, розповідь, а може якусь гру (наприклад кросворд чи "мікрофон").
    Потім сидиш і гадаєш, як це пояснити, щоб воно було зрозуміле не тільки тобі, но і тім кого навчаєш. і тільк потім переходиш до систематизування теорії із вправами.
    а якщо це література, то підготовка до уроку займає набагато більше часу. бо спочатку потрібно пригадати біографію письменника та подивитись,що з цього подано у підручнику, потім перечитати твір та зрозуміти до якої думки ти маєш підвести учнів. (мені пощастило, перші 2 уроки пройшли за Т.Шевченко).
    після такої підготовки, трудно уявити, як молоді вчителі з укр. мови та літератури встигають підготуватись? бо, це мабуть нереально , коли кожен день по 5-6 уроків у різних класах.
    Потім мабуть легше,є досід та конспекти с попередніх років.
    Я сподіваюсь у нас все вийде!

    ОтветитьУдалить
  3. Все буде добре! У нас є інші варіанти????)))))

    ОтветитьУдалить