вторник, 22 ноября 2011 г.

Кінець англійської практики)))

Англійська практика пройшла дуже продуктивно. У цілому можу сказати, що мені дуже пощастило з 5 - Б класом! Милі й адекватні діти. Можу сказати, що вони вже до мене звикли. І їм навіть було шкода, що я більше не буду у них вести) Коли діти тебе говорять такі слова, звичайно дуже приємно. Можу сказати, що особливо останні уроки пройшли насичено, і я помітила їх зацікавленність. Підсумковий урок на тему "Моя сім'я і мої друзі" ми вирішили провести у вигляді змагань. Я намагалася підібрати різні форми і види роботи, робота в групах. У цілому використовувала ігрові методи навчання (кросворд, дерево пророкувань, картки). Основна проблема в навчанні англійської мови-це сам підручник. Він просто огидний. В ньому немає нічого крім величезних текстів з великою купою непотрібної інформації і незнайомих слів, повна відсутність правил, яких або схем, граматичних вправ. Для мене складність полягала в адаптації для них навчального матеріалу та підбір вправ. Це займає дуже багато часу. Так само відсутність відео та аудіо матеріалу.
Проаналізувавши уроки англійської мови в різних класів, саме в 5, 6 і 8, можна сказати, що всі уроки однакові ((Читання текстів, переклад, складання діалогів. Природно такий підхід, а точніше, навчання за такими огидними підручниками, не дасть великого результату і не підвищить пізнавальну діяльність учнів!!

1 комментарий:

  1. Я завжди думала, що уроки англійської набагато цікавіші, ніж української. Але у викладанні української багато, що залежить не від підручника, а від учителя, це важче, але може бути цікаво. Бажаю успіхів і насолоди.

    ОтветитьУдалить