вторник, 8 ноября 2011 г.

Перший тиждень

       Я так думаю, що практика в мене почалася раніше ніж у всіх. Ще 28 жовтня. І виявилося, що не так-то просто знайти було мені цю школу! Спочатку мені повідомили, що вона знаходиться на переході, але виявилося зовсім не так! Вона знаходиться на Хрустальова. Але це мало важливо!
       Перша моя зустріч була з Наталією Федорівною - завуч 8 гімназії. Дуже мила жінка. З початку вона ввела мене в оману з розкладом)))) Взагалі я нічого не зрозуміла. Але потім все вирішилося. Мене направили до Остапчук Ольги Василівни - учитель англійської мови! Приємна жінка, вцілому мені вона сподобалася!
    Я обрала 5-б клас! На подив діти спокійні й тихі,  якщо порівняти з минулим роком (проходження практики в 24 школі), що дуже приємно .!!))) Я вже провела 2 уроки англійської мови! Трохи до них звикаю.
     Помітила в собі, те, що я спокійніше стала ставиться до проведення уроку! Вже немає такого внутрішнього хвилювання, як на 3 та 4 курсі!
    Чесно кажучи, коли мене направили одну в цю школу, я трохи злякалася. Напевно просто звикли, що завжди разом.
     Вцілому я задоволена, що проходжу практику в цій школі, одна! Так навіть зручніше, сам домовився, сам все зробив.

Комментариев нет:

Отправить комментарий